What is this website about?

This is the trilingual website of Molino8-Ghega holiday lettings activity, located in Trieste, Italy. It's about the holiday lettings itself and its touristic offer; there's a brief tourist guide of the town and additional information about eating and shopping. It is, moreover, provided with two reserved areas, one in italian the other in english language, by which our Premium clients can enjoy some additional and useful information.

 

How can I use it?

You can use it to get your first tourist information about the town you'll be visiting, about the holiday lettings itself and about the booking process.

 

What can I book here?

From here you can book your vacancy by the holiday lettings. You have to keep in mind that the holiday lettings serviced apartment can hosts up to four people and know that you are going to book a fully equipped apartment located in town centre.

 

How can I book?

You have two payment options and only one way to accomplish it: the online one. Payment options: 1) connecting with one of our partner sites, selecting dates and lenght of stay; giving your credit card details; paying a deposit percentage at the booking stage and balancing at the check-in, or paying the whole amount before your arrival date, avoiding lost time at your arrival; 2) using Paypal, after verified our vacancy availability.

 

Cancellation Policy.

However you booked we can accept (if no other written agreement) booking deletion solely if they are made at least 24 hours your reserved arrival time. It is not possible to claim any reimboursement if any partner site is involved in the payment. This is because they directly manage payments. Reimboursement are possible solely if the payment has been made directly to us and it matches the written agreement.

 

Is there any check-in time?

Yes, it is daily from 3 p.m. to 8 p.m.. We can, of course, wait for you if some delay occurs during your trip. We just request to be informed by you, by phone or email, social networks and so on. We just remind you there's no reception desk at the place.

 

Is there any parking place for my car over there?

Yes, of course. You have to options: the first one is about free parking place in the street just opposite our serviced apartment; the secon one is in a private garage, 200 mt. far from our place.

 

Is that enough or you need further information? Contact us: casavacanzemolino8@gmail.com

or start chatting by clicking on the bottom right box.

这个网站是什么?

这是Molino8-Ghega度假租赁活动的三种语言网站,位于意大利的里雅斯特。这是关于假日出租本身和其旅游报价;有一个简短的旅游指南的城镇和关于吃和购物的附加信息。此外,它提供了两个保留区,一个在意大利语,另一个在英语语言,我们的高级客户可以享受一些额外的和有用的信息。

 

我如何使用它?

您可以使用它来获得您将访问的城镇的第一个旅游信息,关于度假出租本身和预订过程。

 

我可以在这里预订什么?

从这里,你可以通过度假出租预订你的空缺。您必须记住,度假租赁服务公寓可以容纳四个人,并知道,你要预订一个设备齐全的公寓,位于市中心。

 

如何预订?

你有两个付款选择,只有一个方法来完成它:在线一。付款方式:1)与我们的合作伙伴网站连接,选择日期和住宿天数;给您的信用卡详细信息;在预订阶段支付押金百分比,在入住时支付余额,或在抵达日期前支付全额费用,以避免在您抵达时失去时间; 2)使用Paypal,经过验证我们的空缺可用性。

 

取消政策。

但是,您预订我们可以接受(如果没有其他书面协议)预订删除,如果他们是至少24小时您的预订到达时间。如果任何合作伙伴网站参与付款,则不可能要求任何退款。这是因为他们直接管理付款。只有在直接向我们支付款项并且符合书面协议的情况下,方可进行退款。

 

有任何入住时间吗?

是的,它是每天从下午3点至8点..我们当然可以等待你,如果在你的旅行中出现一些延迟。 我们只是要求您通过电话或电子邮件,社交网络等方式通知您。 我们只是提醒你,这个地方没有接待处。.

 

我的车有停车场吗?

当然是。 你必须选择:第一个是关于在我们的服务公寓对面的街上的免费停车场; 第二个是在一个私人车库,200公吨。 远离我们的地方。

 

这是足够还是你需要更多的信息?联系们:

casavacanzemolino8@gmail.com

或者点击右下角的框开始聊天。.

Di che cosa tratta questo sito?

Questo è il sito Internet trilingue di Casa Vacanze Molino8-Ghega a Trieste. Tratta dell'offerta ricettiva della Casa Vacanze, offre una piccola guida turistica della città di Trieste e informazioni sui luoghi dove mangiare o fare acquisti. È inoltre provvisto di due aree riservate, una in italiano ed una in inglese, dove i nostri clienti Premium possono avere delle informazioni utili aggiuntive.

 

Come posso usarlo?

Lo puoi usare per ottenere le prime informazioni turistiche sulla città che andrai a visitare, sulla Casa Vacanze dove alloggerai, su come prenotare.

 

Che cosa posso prenotare da qui?

Da qui puoi prenotare il tuo alloggio presso la Casa Vacanze. Tieni presente che la Casa Vacanze può ospitare al massimo quattro persone e sappi che andrai a prenotare un appartamento totalmente accessoriato nel centro geografico di Trieste.

 

Come posso prenotare?

Hai due possibilità di pagamento ed un'unica modalità per farlo: quella online. Possibilità di pagamento: 1) collegandoti ad uno dei nostri siti partner, selezionando le date ed i periodo di permanenza; dando i dati della tua carta di credito; anticipando una percentuale per il buon fine della prenotazione e saldando all'arrivo, oppure pagando tutto l'importo prima dell'arrivo in struttura, evitando così di dover pagare all'arrivo; 2) usando Paypal, avendo prima verificato la disponibilità per le date da te richieste.

 

Politica di cancellazione.

In qualsiasi modo tu abbia prenotato, noi accettiamo (salvo accordi scritti diversi) le cancellazioni se queste vengono effettuate almeno 24 prima del giorno d'arrivo previsto dalla prenotazione. Per i siti partner non è possibile avere rimborsi poiché gli incassi vengono gestiti dagli stessi. I rimborsi sono possibili solo se i pagamenti sono stati fatti a noi e vengono ottemperati gli accordi scritti stipulati.

 

C'è un orario per il ricevimento?

Si, giornalmente dalle 15 alle20. Se avete qualche ritardo durante il viaggio, possiamo aspettarvi. Chiediamo solo di essere avvertiti via telefono, email o qualsiasi social media. Vi informiamo che, la struttura non è dotata di ricevimento.

 

Dove posso parcheggiare la mia automobile?

Hai due possibilità: 1) gratuitamente proprio sulla strada di fronte alla Casa Vacanze; 2) in una garage a pagamento a 200 metri dalla casa Vacanze stessa.

 

Soddisfatto delle risposte? Hai bisogno di ulteriori informazioni? Scrivici: casavacanzemolino8@gmail.com

oppure chatta con noi aprendo il riquadro in basso a destra.